Ako sme natočili TV spoty pre 4ku

Každý začína na malom ihrisku. Aj my sme začínali s minigolfom. Potom sme prešli na veľké greeny, zvýšili si handicap a trénovali na majstrovské turnaje. Konečne sme boli pripravení vyzvať Tigera Woodsa. Toho v najlepšej forme. Po piatich rokoch fungovania Kreativ Gangu sa nám to podarilo – s naším kreatívnym nápadom sme vyhrali veľký tender pre 4ku. Konečne sme dostali šancu ukázať naplno, čo v nás je. Ako sme ju využili?

Čo 4ka chcela

4ka vstúpila na trh 4. októbra 2015, ale aj po niekoľkých kampaniach a mesiacoch budovania povedomia ju ľudia vnímali viac ako produkt než značku. Aj preto sa operátor chcel prezentovať jednoducho, zapamäteľne a zároveň získať imidž „drzáka“, ktorý používateľom prináša skutočné výhody. V porovnaní s ostatnými operátormi sme to mali dokázať s nižším budgetom. Rozhodli sme sa prísť s niečím, čo ľudí zaujme, zapamätajú si to a koncept bude fungovať dlhodobo. Cieľová skupina sú ľudia od 18 do 35 rokov žijúci hlavne v meste. Táto výzva nás nakopla a vrhli sme sa na TO.

Čo sme vymysleli

Top prioritou pre nás bolo zjednodušiť celú komunikáciu. Aby si aj ľudia unavení z práce zapamätali, že 4ka je značka a nie produkt. Aj preto sme pri vymýšľaní názvu pre novú produktovú líniu chceli prísť s názvom, ktorý si každý ľahko zapamätá. Jedno písmeno bolo málo, tri už veľa. Tak sme prišli s produktom TO. Každý po niečom túži, ale všetci chcú TO. Okrem názvu sme vymysleli celú kreatívu, navrhli spoty do TV aj rádia, robili grafiku a spravujeme sociálne siete.

Ako to vyzerá

Super. Okrem toho, že sme vyhrali tender, kľúčový vizuál produktu TO. úplne dostal ďalšieho veľkého telekomunikačného hráča.

Reklama na TO. pre 4ka

Pre SWAN sme urobili podobný vizuál, ktorý sme prispôsobili ich korporátnym farbám. A čo TV spoty? Do tých sme sa pustili s postprodukčnou spoločnosťou Stone PP, Peťom Hledíkom a režisérom Tomášom Zavarským. Použili sme reálne 3D objekty a výsledok vyzerá takto:

Spoty sú jednoduché, čisté a priame. Ich posolstvo je jednoznačné a zároveň je jasné, prečo sa oplatí prejsť k 4ke. 

Aké sú prvé výsledky?

Máme z nich radosť. Veľkú. Ľudia začínajú 4ku vnímať ako značku, vedia, že TO. sú štvorkárske produkty a zároveň vedia, že tento operátor im dáva najvýhodnejšie dátové ponuky. Aj keď spolupráca s veľkými klientmi nie je jednoduchá, baví nás budovať povedomie o 4ke na Slovensku. Poháňa nás aj pozitívny feedback od ostatných reklamných agentúr na trhu. Lebo keď robíš niečo dobre, ľudia to ocenia. Aj tvoja konkurencia.

Páčilo sa ti?