Imidž je nanič? Blbosť.

Spoločnosť Intersport chcela zdvihnúť povedomie o svojej značke a tiež ponúkaných sezónnych produktoch. Mali v pláne ísť na to pomocou imidžovej online kampane. Nič podobné však doteraz neskúšali. Nemali teda jasnú predstavu, ako by to celé malo vyzerať. Obrátili sa na nás, lebo sme v podobných projektoch doma. Navrhli a zrealizovali sme pre nich kampaň, ktorá bola zaujímavá, akčná a hlavne efektívna. Priniesla klientovi zaujímavé čísla, obrovský zásah a tiež priame zapojenie zákazníkov.

  • Ako sme vás s Intersportom vyzvali do duelov
  • Ako sme vás s Intersportom vyzvali do duelov
  • Ako sme vás s Intersportom vyzvali do duelov

Na (správnych) ľuďoch záleží

Pripravili sme kampaň, v ktorej známe športové osobnosti vyzývali fanúšikov Intersportu (a tiež vlastných) do duelov cez sociálne siete. Do projektu sme zapojili fitnesku Timeu Trajteľovú, zlatých olympijských kajakárov bratrancov Škantárovcov a snowboardistku Bašu Števulovú. Práve správny výber športovcov z rôznych disciplín bol pre celú Výzvu kľúčový. Spojili sme ich meno a fanúšikovskú základňu so značkou Intersport. Vďaka tomu bola kampaň natoľko úspešná z hľadiska zásahu.

Mechanika kampane

Najskôr sme s jednotlivými športovcami natočili videopozvánky, kde divákom a fanúšikom vysvetlili, o čo sa jedná. Následne sme ich zdieľali na sociálnych sieťach a nechali ľudí, aby sa do jednotlivých duelov prihlásili. S vybranými súťažiacimi sme sa potom stretli a natočili samotný duel, ktorý na FB a IG bežal aj live. Nami vymyslené aktivity, v ktorých sa súťažilo mali profesionáli samozrejme sťažené, aby bol duel napínavejší. O kompletnú videoprodukciu sa postarali chalani z Visual gangu.

Influenceri + sociálne siete = úspech

Nakoľko bol rozpočet obmedzený, kampaň sme postavili čisto na sociálnych sieťach. Úspešnú kampaň je teda možné zrealizovať aj bez obrovského rozpočtu. Stačí mať dobrý nápad a staviť na správnych influeancerov. Kampaň trvala 6 týždňov a celkový zásah bol 610 682 ľudí.