msapplication-TileImage

Intersport

Nezáleží na tom, či si profesionálny hráč golfu alebo rekreačný ľavoruký bedmintonista. Intersport má športovú výbavu nielen pre majstrov, ale aj pre amatérov. My máme zas v talóne nápady, ktoré dostanú túto značku do hláv zákazníkov. Športu zdar! 

Robili sme

Kampaň
Social media
Video 
Foto 

 

 

keyboard_arrow_down Smelo scrolluj a zistíš viac

 

Imidž nie je nanič

Hlavný cieľ? Zdvihnúť povedomie o značke. Avšak s poriadnou dávkou akčnosti. Nosnými piliermi imidžovej kampane boli úspešní vodáci Škantárovci, snowboardiska Baša Števulová a fitneska Timea Trajteľová. Títo machri vyzývali na sociálnych sieťach svojich fanúšikov do duelov, v ktorých sa pobili o víťazstvo. Ako to dopadlo, pozri vo videách. 
 
 

Súťaž, v ktorej vyhráva každý

A to doslova. Účastníkom duelov boli odovzdané poukážky na nákup športových potrieb. Rovnaké poukážky boli zaslané aj hlasujúcim, ktorí tipovali víťaza. Úspešnejší pár z divokej vody venoval svoju výhru malým športovým talentom.
 
 
 

Čo vyhral Intersport?

Evidovaný zásah kampane naprieč sociálnymi sieťami bol cez 600-tisíc ľudí, angažovanosť sa blížila k 33-tisícom sledovateľov. Úsmevy profesionálov a ich súperov svedčia o šťastnom závere kampane. Klient spokojný = Kreativ gang spokojný.
 
 
 
 
  • Intersport
  • Intersport
  • Intersport
  • Intersport
  • Intersport
  • Intersport
  • Intersport
  • Intersport
  • Intersport
  • Intersport