Referencie | Akčná marketingová agentúra Kreativ Gang info@kreativgang.sk

SAD ŽILINA

BRANDING   KREATÍVA   WEB   VIDEO   KAMPAŇ

„Potrebujeme dobrú náborovú kampaň, máme málo vodičov.“ Tak znel problém nášho dlhoročného klienta SAD Žilina. SADli sme si k tomu a vytvorili kampaň, ktorá nielen, že priniesla nových zamestnancov, ale zvýšila tiež povedomie o SADke.

Ako sme nad kampaňou premýšľali?

SAD Žilina poskytuje svojim zamestnancom istotu stabilnej práce s benefitmi. Napriek tomu narážajú na nedostatok šoférov autobusu. V prvom kroku bolo potrebné vytvoriť odporúčaný mix komunikačných kanálov, ich odhadované dosahy, budget split kampane a návrh kreatívnych konceptov.

Zadefinovali sme si cieľovú skupinu. Sú ňou ľudia primárne v produktívnom veku, prípadne zamestnanci z povolaní, ktoré boli fyzicky náročné.

Od toho sa odrazila aj idea kampane. Komunikujeme ňou, že práca v SAD ľuďom dovoľuje nájsť stabilitu a pohodu, ktorú pred dôchodkom čakajú. Rovnako je idea vysvetliteľná aj ako zmena k lepšiemu. Od dlhých zmien v nečistom prostredí, fyzicky náročných dňoch v práci a  odlúčenia od rodiny po stabilnú prácu so zamestnaneckými výhodami a časom na rodinu. Jednoducho, nájdu prácu, ktorá im SADne.

„Práca, ktorá vám SADne“

Tak znie hlavný claim kampane. Je krátky, výstižný aj kreatívny. Je kombináciou komunikácie klienta a slovnej hračky so skratkou SAD.

Kľúčový vizuál sme chceli minimalistický. Vytvorili sme kontrastné porovnanie uniforiem, ktoré sme mohli používať vo všetkých formátoch. Online aj offline.

Nosným formátom kampane je video. Jeho produkciu sme spojili aj s fotoprodukciou, kde sme s účinkujúcimi nafotili kľúčové vizuály. Produkcia trvala 1 deň a zúčastnilo sa jej celkovo 15 ľudí.

Výsledkom boli pútavé grafické vizuály, videá a nový web.

A čo výsledok?

Náborová kampaň bola spustená presne mesiac. Na sociálnych sieťach nám bežalo 9 rôznych druhov kampaní s pozitívnym výsledkom:

Dosah: 534 643 / Impresie: 1 230 249 / Kliknutia na odkaz: 12 385

Na Google sme spustili video, bannerové a vyhľadávacie kampane. Spolu získali viac ako 1,3 milióna zobrazení.

Na ponuku zareagovalo 119 záujemcov, ktorí vyplnili prihlasovací formulár.

A čo prázdne pozície? Vďaka našej kampani má dnes SAD Žilina o 18 vodičov viac.

Nechaj kampane na nás

Ak potrebuješ nových zamestnancov, alebo dostať tvoju značku do povedomia, obráť sa na nás. Vytvoríme stratégiu, kreatívny obsah a postaráme sa o to, aby ťa bolo vidieť. Napíš nám a spolu to vymyslíme.

PÁČI SA TI NAŠA PRÁCA?