Ako predať Mercedes za 14 dní?

Všade vyhrávajú rolničky, do konca roka ostávajú dva týždne. Ľudia sa poobede tlačia pri stánku s punčom, večer objednávajú darčeky online. Ako v tomto chaotickom čase pomôcť klientovi predať luxusný Mercedes?

 1. Nastav si fajnové KPI, daj si cieľ 

“Kejpíáj” alebo key performance indicators. Po slovensky kľúčové ukazovatele výkonnosti. Sú merateľné a vždy v súlade s prírodou cieľom kampane. Ten bol jednoznačný. Predať Mercedes GLC, Mercedes GLE alebo GLE kupé zákazníkovi ešte pod vianočný stromček. 
 
7 krokov ako predať Mercedes za dva týždne

 

2. Ponúkni niečo, po čom skončia  

Benefity. Lóve. Zľava. Rabat. Za menej peňazí. Zadarmo. Slovíčka, ktoré chce zákazník počuť. Patria k predaju rovnako ako Prometeus do gréckych bájí.  
 
My sme ponúkli finančnú zľavu, ktorú zákazník získa, ak si urobí radosť a Mercedes si kúpi ešte pod vianočný stromček. K tomu havarjiné poistenie a povinné zmluvné poistenie na 3 roky grátis

3. Urči si časový horizont

Trvanie kampane bolo nastavené na 14 dní. Čítaj ďalej, ak chceš vedieť, či sme to stihli. 
 
Time Spin GIF by Tony Babel - Find & Share on GIPHY

4. Kde chytíme zákazníka? 

Tam, kde zákazník chodieva. Facebook a Instagram vieme využiť vo svoj prospech, resp. v prospech klienta. V tom sme machri. Pozri ako spravujeme rýchlý Facebook mediáleneho Vnetu

5. Overené A/B testovanie 

Naši grafici vytvorili 10 vkusných vizuálov. Následne sme ich podrobili 5-dňovému nekompromisnému A/B testovaniu, z ktorého vzišli víťazi. Lebo áčko nie je béčko. Pán Bill Gates a marketingový guru Neil Patel vedia o tom už dávno.
 
7 krokov ako predať Mercedes za dva týždne

6. Postovačka

V pravidelných intervaloch sme pustili von tieto vianočné príspevky. Mierili na Facebook klienta a voňali ako nový Mercedes. 
 

7. Keď chytila mačka ptáčka  

Voilà. Jeden predaný Merecedes GLC. Cieľ splnený. Ako bonus traja rozpracovaní nerozhodnutí zákazníci. Ak chceš skúsiť predať svoj produkt netradične, kontaktuj nás.