Poznáte to. Ako zástupca firmy ste pozvaný na konferenciu. Nudná prezentácia, samé roll-upy a vizitky. Slabá káva, osušený chlebíček. Dosť. Medzinárodnú konferenciu Marketing Live spískal IN FORM v bratislavskom Hoteli Tatra v utorok pred Veľkou nocou. A bola fresh. Ako čerstvé pomaranče, s ktorými Peťa Vlhová žongluje v reklame na Rauch. 

 

Hoď ten roll-up do koša

Roll-up a konferencia. Patria k sebe ako ponožky do českých sandálov. V spleti prezentujúcich firiem sa však váš roll-up ľahko stratí. Bannerová slepota sa na konferenciách mení na roll-upovú slepotu. V Gangu pristupujeme k prezentácii zodpovedne a kreatívne. Na Marketing Live sme vytvorili pohodlnú obývačku, priniesli dve obrazovky, na ktorých sme premietali naše logo.

 

No predovšetkým sme vlastnoručne zostrojili netradičný „stand“. Bol interaktívny, nabádal okoloidúcich k aktivite. Darček za vizitku dostal každý, pozri reakcie. Prezentovali sme aj novú vizuálnu identitu s kreslenými akčnými prvkami, v ktorej sa bude niesť aj náš nový web.

 

Community Marketing

Na Marketing Live sme sa s našimi poznatkami podelili s cca 200 zúčastnenými. Poväčšine išlo o marketingových špecialistov zo stredných firiem. Miro, account director, ktorý koordinuje kreatívny tím v Gangu, pomudroval na tému Commuity Marketing. Spolu s Majom, event manažérom, pripravili obsah do prezentácie Ako vybudovať komunitu, ktorá bude vašu značku milovať.“ 

 

 

 

Hoď ten roll-up do koša, prezentuj netradične

 

 

Medzi spíkrami sa predstavili aj Cristian Gallardo, regionálny manažér Avastu, ktorý rozprával o tom, ako sa AVAST stal lídrom na trhu v Južnej Amerike. Pútavým obsahom na tému copywritingu zaujal Braňo Macko, kreatívny riaditeľ a spolumajiteľ Ponyhouse. Spolu sa predstavilo viac ako 15 spíkrov.

 

 

  • Hoď ten roll-up do koša, prezentuj netradične
  • Hoď ten roll-up do koša, prezentuj netradične

Ak sa často zúčastňujete konferencií či prednášok, vedzte, že prezentovať sa môžete aj kreatívne. Hoďte ten váš roll-up už do koša, pripravíme kreatívne prezenatačné riešenie pre vašu firmu.

 

Btw. bola aj tombola. Nevieme však ako dopadla, rozdávali sme vizitky. 🙂