Kreatíva, branding, web a video pre DOXX eStravenky | Kreativ Gang info@kreativgang.sk

DOXX eStravenky

KREATÍVA     KAMPAŇ     VIDEO MASKOT

 

Kreatívna video kampaň. Originálny ilustrovaný maskot. Zásah na B2B aj B2C segment. Psychologické poznatky z marketingu a pridaná hodnota. To všetko bol výsledok nášho projektu pre FPOHO- zamestnanecké benefity od DOXXu.

Hlavné zadanie

Našou úlohou bolo vytvoriť kampaň pre FPOHO, vďaka ktorej mali byť firmy motivované navýšiť estravenky zamestnancom na maximálnu hodnotu (B2B). Zamestnanci si mali z kampane odniesť, že chcú využiť funkciu TOPUP a zvýšiť tak hodnotu svojho stravného (B2C).

Hladný zamestnanec nie je výkonný zamestnanec

To je hlavná myšlienka za kampaňou. Už pred sto rokmi totiž Tomáš Baťa vedel, že zamestnanec môže dobre pracovať len vtedy, ak sú naplnené jeho základné fyziologické potreby- hlavne utíšenie hladu.

Spájal manažérsky a sociálny prístup. Výsledkom bola sedemnásobne vyššia výkonnosť pracovníkov, ako bol vtedajší priemer v Československu. FPOHO sa stotožňuje s princípmi pána Baťu.

FPOHO maskot

Preto sme vytvorili PAŤU. Maskota, ktorý rád každému pripomenie Baťovský systém. Ten sme premenovali na Paťovské stravné. Paťa je ilustrovaná a prihovára sa divákom prostredníctvom animovaných videí. Baťa pochádzal z Moravy, Paťa je z Oravy. Šíri múdrosť svojho dedka.

Je ambasádorkou značky. Je dôveryhodnou osobou medzi zamestnancami a zamestnávateľmi. Vie, čo sa oplatí, je lojálnym poradcom. Firmy aj zamestnanci jej dôverujú.

Pridaná hodnota maskota

Predtým, než sa Paťa začala objavovať v skicách, sme o nej diskutovali s Martinom Knutom. Martin, šéf Ligy za duševné zdravie, stál pri zrode značky FPOHO. Pati sme dali charakteristické črty a vlastnosti, ktoré mali svoj psychologický význam. Okuliare, zlomená noha a iné „barličky“ totiž v očiach diváka zvyšujú dôveryhodnosť maskota.

Kreatívna hodnota od Gangu

Spojili sme sa s dodávateľmi a spolupracovali na videoprodukcii- od tvorby storyboardu, voiceoveru až po animácie. DOXX si zastrešuje performance marketing sám, ale k danej kampani využil naše know-how. Pripravili sme školenie pokrývajúce e-mail marketing, sociálne siete aj Google Ads.

Vytvorili sme ilustrované bannery s trefnými claimami. Dokončené individuálne videá sme spustili na Youtube a vytvorili sme kratšie a vertikálne formáty na sociálne siete.

Naše videá dosiahli viac ako 60 000 zhliadnutí.

Chceš aj ty maskota, ktorý bude na tvoju cieľovú skupinu prehovárať tak, že si ju získa? Napíš nám. Maskota navrhneme, spustíme výkonnostné kampane a tvoj produkt dostaneme do sveta.

PÁČI SA TI NAŠA PRÁCA?