Keď sa Adidas rozhodne predstaviť najnovšiu verziu kultových kopačiek, pozornosť zbystrí celý futbalový svet. My sme pre slovenský Adidas zabezpečili akčnú tlačovku, na ktorej boli nové Predatory oficiálne predstavené. Chalani z Visual gangu zase natočili ku kampani nadupané prezentačné video a nafotili imidžové fotečky. Čekuj!
Koncom roka 2017 bol naraz na globálny trh uvedený najnovší model legendárnych kopačiek ADIDAS Predator. My sme dostali za úlohu vytvoriť foto a video vizuál, ktorý odprezentoval túto pre Adidas obrovskú udalosť na našom trhu. Chalani z Visual gangu sa s touto neľahkou úlohou popasovali profesionálne ako vždy a výsledok si môžeš pozrieť nižšie.
Ondro Hajnik z Visual gangu, zhodnotil celý projekt takto:
“Najskôr sme podľa kreatívy chalanov z KG spolu s Michalom Babincom ako Supervising Art Directorom vytvorili scenár celého videa. Na natáčanie sme mali vyhradené len 4 hodiny, pričom sme zároveň robili aj kampaňové fotky na sociálne siete a rozhovor pre televíziu.” Rozhodne teda nešlo o ľahký projekt, no napriek všetkým obmedzeniam sa výsledok vydaril. “Vedeli sme, že čas hrá proti nám. Natáčanie a fotenie komplikoval západ slnka, nakoľko sa svetelné podmienky na scéne neustále menili. Skvelý prístup hráčov Roba Vitteka a Adama Zreláka v kombinácii s dobrou prípravou nášho štábu znamenali, že sme všetko zvládli. Za sebou tak máme ďalší zaujímavý projekt a spokojného klienta.”
Tlačovky sú nuda. Preto sme sa rozhodli ju v prípade Predatorov urobiť po svojom. Všetkým zúčastneným sme najskôr priblížili samotné kopačky a príbeh, ktorý sa za nim skrýva. Potom sme preverili ich vedomosti z histórie futbalu v zábavnom kvíze. Nakoniec Robo Vittek porozprával o najzaujímavejších momentoch svojej kariéry, takže celá tlačovka dostala úplne iný rozmer.
Alebo nie?
Ak ťa článok zaujal a máš otázky napíš nám. Sleduj Gang na sockách alebo odoberaj newsletter.