Povedzte nám o svojom produkte všetko
Musíme váš produkt poznať odzadu, spredu, zľava aj sprava. Kto je vaša konkurencia, čím ste výnimoční. Čo je cieľom vašej kampane alebo komunikácie na sockách? Čo je váš najväčší benefit a prečo by vášmu produktu mali ľudia veriť? Chceme o vás vedieť viac ako manželka i mama. Dá sa to? Áno, dá.
Nevrstvite
Rozumieme, že vo veľkých spoločnostiach musí schvaľovanie prejsť viacerými úrovňami. Ale nemusí to vidieť executive, major executive, skoroprezident, viceprezident, top prezident, manažér manažéra a manažér zemegule. Skúste postaviť schvaľovanie maximálne na 2 úrovniach. Urýchli to celý proces.
Dôverujte
Ak sa rozhodnete zveriť svoj marketing agentúre, dôverujte jej. Dajte na jej názor, nechajte ju argumentovať. Sleduje trendy, má skúsenosti a tím nadšencov pre reklamu.