29. októbra 2020
Online je nový offline. Od začiatku pandémie fungujú obchody v obmedzenom režime. Sú však na to e-shopy pripravené?
PREČÍTAŤ7. augusta 2020
Logo nie je lego. Neposkladáš ho za 3 hodiny, ani nezbúraš za 2 minúty. Logo je symbol, ktorý bude sprevádzať tvoju firmu dlhé obdobie, odráža jej víziu a hodnoty. Venuj mu preto dostatočnú pozornosť
PREČÍTAŤ15. júla 2020
Sú cieľovou skupinou tvojho biznisu post-mileniáni? Tínedžeri, ktorí majú mobily a tablety prirastené k rukám a sociálne... PREČÍTAŤ11. mája 2020
Mnohé firmy znižujú svoje náklady, kde je to možné. Je to pochopiteľné, keďže spoločnosť je... PREČÍTAŤ10. mája 2020
Mediálny priestor sa dá kúpiť za štvrtinu ceny. Reklama na sociálnych sieťach je za desatinu.... PREČÍTAŤ4. mája 2020
HP, FedEx, Microsoft, Facebook, Salesforce, Google, WhatsApp, Groupon, Instagram, Uber, Pinterest, Slack. To je len... PREČÍTAŤ6. decembra 2019
Oči sa tešia, keď im po celodennom pozeraní do monitoru dovolíš pobehať po papierových stránkach... PREČÍTAŤ25. júna 2019
Niekedy hrobové ticho, inokedy vykričané hlasy chalanov z kapely Vydrapená bužírka. Hudba nás nakopáva, inšpiruje a motivuje. Vypočuj si songy, ktoré počúvame pri práci. Prečítaj si o tom, aké koncerty boli pre nás najemotívnejšie, aký žáner hudby a interpretov žerieme.
PREČÍTAŤ4. júna 2019
Sú mesiace, počas ktorých s klientom voláš častejšie ako s frajerkou či manželkou. Vytvorenie súdržného vzťahu, v ktorom potiahnete za jedno lano (čítaj cieľ) je nevyhnutné. Starý foter marketingu, Daniel Ogilvy, to vedel už dávno. Inšpirovaní jeho názormi a pridaním hodnoty vychádzajúcej z našich skúseností píšeme pre vás, milí klienti, tieto rady.
PREČÍTAŤ