Vždy sme sa snažili robiť veci inak. Stále to tak je. Dnes robíme 360° akčný marketing a prepájame ho s obchodom. Pretože vieme, že jeden bez druhého proste nevedia fungovať.
U nás o tom vie najlepšie porozprávať náš CEO Ľubo Šimko. Spolu so svojou životnou aj biznis partnerkou Katkou Šimkovou, CEO obchodnej agentúry Deal Factory, spájajú tieto odvetvia dokopy a hovorili o tom v najnovšom Na rovinu podcaste o podnikaní.
„Marketing a obchod sa snažíme stále prepájať. Keď sa na projekty pozrieme marketingovo, tak hľadáme priestor, aby firma fungovala po brandovej stránke. Potom je treba namiešať si ten správny mix a spôsob komunikácie kampaní a aj salesu, aby to celé dobre fungovalo. Jednoducho, ak obchodní zástupcovia potrebujú leady, aby mohli predávať, marketing by im ich mal doručiť. A aby ich marketing doručil, potrebuje bežiace kampane…“
Tu sme ti dali malú koštovku. V podcaste sa dozvieš, ako prepájať kampane s obchodnými príležitosťami a zaručiť firme neustále zvyšovanie konverzií. Prezradia ti, ako prebieha tvorba spoločnej marketingovo-obchodnej stratégie, aby na klienta dokázali cieliť efektívne. Aha! A tiež hovorili o tom, ako sa dá prepájať biznis s manželstvom tak, aby to fungovalo aj v práci aj v osobnom živote.
Podcast si môžeš vypočuť kliknutím na odkaz. Tak nech sa ti príjemne počúva!
Alebo nie?
Ak ťa článok zaujal a máš otázky napíš nám. Sleduj Gang na sockách alebo odoberaj newsletter.