Vytiahli sme Hellmann’s do ulíc! Náš klient chcel osloviť mladú cieľovku niečím, čo prerazí digitálny šum. My sme vedeli, že bannerom na to nepôjde, tak sme vytiahli silnejšie eso: celopolep električky v štýle graffiti, ktorá jazdí Prahou.
Vytiahli sme Hellmann’s do ulíc! Náš klient chcel osloviť mladú cieľovku niečím, čo prerazí digitálny šum. My sme vedeli, že bannerom na to nepôjde, tak sme vytiahli silnejšie eso: celopolep električky v štýle graffiti, ktorá jazdí Prahou.
Od mája do októbra 2025 brázdi pražské uličky nápadná Hellmann’s električka. Nejde len o vizuálny úlet, je to strategický krok, ako priniesť značku bližšie k ľuďom v reálnom priestore.
Táto kampaň je prepojená aj s predošlou kampaňou z našej dielne: Buď majster grilu, ktorá sa sústreďuje na podporu grilovacej sezóny. Hlavnými tvárami kampane sú futbalové legendy Martin Škrtel a Petr Čech, ktorí propagujú grilované špízy ako ideálny letný pokrm. Spojovacím prvkom oboch kampaní sú chutné omáčky, ktoré sú hero produktmi.