Hellmann’s električka púta pohľady mladých

Kampaň Kreatíva

Vytiahli sme Hellmann’s do ulíc! Náš klient chcel osloviť mladú cieľovku niečím, čo prerazí digitálny šum. My sme vedeli, že bannerom na to nepôjde, tak sme vytiahli silnejšie eso: celopolep električky v štýle graffiti, ktorá jazdí Prahou.

Reklama, ktorú neprehliadneš

Od mája do októbra 2025 brázdi pražské uličky nápadná Hellmann’s električka. Nejde len o vizuálny úlet, je to strategický krok, ako priniesť značku bližšie k ľuďom v reálnom priestore.

Celý vizuál sme postavili na sile street artu, výraznej farebnosti a hero produkte – krémovej tatárskej omáčke. Tento projekt vznikol v úzkej spolupráci s renomovaným českým street artistom, členom skupiny Skywall, umelcom YUDOE 06, ktorý vytvoril grafický návrh v graffii štýle a električke venoval aj svoj autogram. Fotky električky nám nafotil Jakub David.

Každá jazda chutí lepšie s Hellmann’s

Táto kampaň je prepojená aj s predošlou kampaňou z našej dielne: Buď majster grilu, ktorá sa sústreďuje na podporu grilovacej sezóny. Hlavnými tvárami kampane sú futbalové legendy Martin Škrtel a Petr Čech, ktorí propagujú grilované špízy ako ideálny letný pokrm. Spojovacím prvkom oboch kampaní sú chutné omáčky, ktoré sú hero produktmi.

Chceš aj ty kampaň, ktorá bude na očiach?

Dostaneme tvoju značku na výslnie.

Nezáväzná konzultácia?