Ako sme nad kampaňou premýšľali?
SAD Žilina poskytuje svojim zamestnancom istotu stabilnej práce s benefitmi. Napriek tomu narážajú na nedostatok šoférov autobusu. V prvom kroku bolo potrebné vytvoriť odporúčaný mix komunikačných kanálov, ich odhadované dosahy, budget split kampane a návrh kreatívnych konceptov.
Zadefinovali sme si cieľovú skupinu. Sú ňou ľudia primárne v produktívnom veku, prípadne zamestnanci z povolaní, ktoré boli fyzicky náročné.
Od toho sa odrazila aj idea kampane. Komunikujeme ňou, že práca v SAD ľuďom dovoľuje nájsť stabilitu a pohodu, ktorú pred dôchodkom čakajú. Rovnako je idea vysvetliteľná aj ako zmena k lepšiemu. Od dlhých zmien v nečistom prostredí, fyzicky náročných dňoch v práci a odlúčenia od rodiny po stabilnú prácu so zamestnaneckými výhodami a časom na rodinu. Jednoducho, nájdu prácu, ktorá im SADne.