Štuchli nás. Skúsili sme. Vyhrali sme. Jedno štuchnutie od Art Directors Club Czech Republic a prihlásili sme minuloročnú kampaň Epická LEGO výhra do našej prvej súťaže v Českej republike, konkrétne 31. ročníka ADC Czech Creative Awards.
ADC Czech Creative Awards je udalosť, ktorá spája nabombovanú kreativitu s uznaním, oceňovaním, možnosťou profesionálneho rozvoja, zvýšením viditeľnosti a budovania brandu. Je to najväčšia súťaž kreativity v Českej republike, v rámci ktorej dostávajú priestor tí najlepší kreatívci, freelanceri, agentúry i značky vo viacerých zaujímavých kategóriách.
Zapojiť sa môžu maniaci do grafického dizajnu, reklamy, fotografie, architektúry a ďalších kreatívnych odvetví. Uznajte sami, tu sme jednoducho chýbať nemohli. Aj keď vesmír má niekedy naozaj podivuhodné spôsoby – v našom prípade to bolo štuchnutie od Art Directors Club Czech Republic Dominikovi Matušinskému, nášmu chief executive officerovi.
Do 31. ročníka ADC Czech Creative Awards sme sa zapojili s minuloročnou kampaňou Epická LEGO výhra. Súťažilo sa v šiestich hlavných kategóriách – Advertising, Engagement, Experience, Business Creativity, Craft a Design. Do súťaže dorazilo 274 prihlášok, z toho sa 70 projektov so 120 prácami ocitlo na shortliste.
Minifigúrky z LEGA, ktoré leteli priamo do vesmíru, súťažili ešte s ďalšími nadupanými kreatívnymi dielami. Profíci z ADC ich umiestnili do shortlistu v troch kategóriách – Campaign: Tactical, Social: Community activation a PR and Earned media. Zo shortlistu Campaign: Tactical bol nakoniec bronz. Keďže kampaň je grál, najkomplexnejšia a najnáročnejšia kategória, cítime hrdosť a zároveň motiváciu robiť veci aj naďalej po svojom. Hlavne tak, aby dobre bolo!
Alebo ti o nej viac prezradí aj náš Dominik Matušinský.
Ak ti to nestačí, pridávame aj niekoľko ďalších mega čísel o priebehu LEGO vesmírneho letu v spomínanej kampani. Možno aj tie prispeli k tomu, že sme dostali bronz v prestížnej kategórii Advertising, Campaign: Tactical.
Predstav si, že 1 000 legonautov štartovalo z letiska Malé Bielice pri Partizánskom, letelo na otvorenom raketopláne do výšky 35 564 metrov a postupne pristálo na troch miestach. Keďže celý let do vesmíru neprestajne zaznamenávali kamery, nemusíš to s predstavivosťou preháňať, pretože fascinujúce obrázky a videá nájdeš priamo tu.
Bez ocenenia sme jednoducho odísť nemohli. Vyhodnotenie najprestížnejšieho kreatívneho oceňovania v českej reklame, 31. ročníka ADC Czech Creative Awards, sa uskutočnilo 16. mája. Sme vďační a šťastní, že sme si odtiaľ mohli odniesť náš bronz.
LEGO sa stalo našou vášňou, a preto sme vesmírnu spoluprácu posunuli ešte o nejaký ten level vyššie. Podrž sa! V rámci LEGO súťaže môže aj tvoja LEGO figúrka letieť priamo do vesmíru a pristáť u teba doma. Stačí si kúpiť stavebnicu LEGO, vytvoriť minifigúrku na stránke www.legosutaz.sk a v losovaní vyhrať 1 z 321 miest v rakete letiacej do vesmíru. Čo viac si môžeš želať?
Alebo nie?
Ak ťa článok zaujal a máš otázky napíš nám. Sleduj Gang na sockách alebo odoberaj newsletter.