Prihlásili sme sa, umiestnili sme sa, vyhrali sme bronzový klinec!
Tento rok sme sa rozhodli prihlásiť do najvýznamnejšej agentúrnej súťaže na Slovensku. Zlatý klinec bola pre nás úplne nová výzva a začali sme skromne. Jednou prácou v kategórii Design. Ale aj tá jedna práca nám priniesla 100% úspešnosť. 1 práca prihlásená, 1 práca v shortliste, 1 klinec na poličke.
Ak by ale náhodou nie, ozrejmíme ti. Cieľom súťaže je podporovať kreativitu a inovácie v oblasti reklamy, komunikácie a marketingu. A oceniť ich klincom. Alebo kľudne viacerými klincami. Agentúry môžu prihlasovať svoje projekty do niekoľkých kategórií a celý proces má dve kolá. Shortlist a galavečer, kde sa oznamujú výhercovia.
Do Zlatého klinca sme sa zapojili s novou vizuálnou identitou Slovenského skautingu. Tvorili sme ju viac ako 400 dní, vzišiel z nej 90 stranový manuál a po 38mich variáciách sme vybrali to pravé orechové… logo. Nájdeš ju tu. V kategórii Design sme súťažili s ďalšími 12timi parádnymi prácami iných agentúr.
Bratislavské auditórium Stars. Tisíce ľudí. Božský catering. Nekončiace nadšenie. Výdatný networking. To bol náš večer v skratke. Okrem našej výhry sme si odniesli nadšenie z každej jednej ocenenej práce. Na domácom marketingovom trhu máme talentovaných ľudí a je skvelé, že sú aj takýmto spôsobom vidieť.
Motiváciu a radosť z toho, že je naša práca uznaná odbornou objektívnou porotou a konkurenciou v jednom. Patríme tak vďaka tomu k agentúram, ktoré pozitívne ovplyvňujú smerovanie slovenskej reklamy a designu. A to je tu potrebné.
Páčila sa ti nová vizuálna identita skautingu? Daj nám vedieť. Alebo spolu poďme tvoriť projekty, ktoré budeme môcť zapojiť do budúcoročného klinca. Možno spolu vyhráme, nikdy nevieš.
Alebo nie?
Ak ťa článok zaujal a máš otázky napíš nám. Sleduj Gang na sockách alebo odoberaj newsletter.